Наші випускники

 Вибір професії – один з найважливіших у нашому житті і з кожним днем я розумію, обравши фах практичного психолога я прийняла правильне рішення. А з кожним кроком на професійній ниві усвідомлюю, що обрати для навчання кафедру практичної психології та психодіагностики Волинського національного університету імені Лесі Українки було надзвичайно мудро. Тут я не лише зустріла справжніх друзів, людей, які підтримують тебе у будь-яких професійних чи особистих починаннях, а й здобула відмінні професійні знання та навички. Наше студентське життя та навчання було настільки насиченим різноманітними заходами та подіями, що ми і самі не зрозуміли, коли викладачі кафедри з учнів зростили справжнісіньких впевнених у собі, цілеспрямованих, амбітних, перспективних та активних колег-психологів, психодіагностів. Пригадуючи студентські роки, я розумію, що у нас не було нудних пар – теорії, тому що викладачі кафедри – це практикуючі фахівці, які щоденно урізноманітнювали наші лекції прикладами зі своєї професійної діяльності. А мої з одногрупниками виступи плавно зі студентських аудиторій перейшли на виступи у секційних чи, навіть, пленарних засіданнях різних міжнародних науково-практичних конференцій чи семінарів, також цікаві виступи на телебаченні. Мабуть, влітку перед третім курсом, сама того не усвідомлюючи, з вірою у мої сили Магдисюк Л. І., Мушкевич М. І., Коширця В. В., Шкарлатюк К. І. та Філіппової І. Ю., студентка Тамара Бульчик поїхала розповідати про свої наукові доробки міжнародній молодіжній спільноті у Німеччині та Асамблеї ОМЕП у Хорватії. А розповісти уже було багато про що.

Наші викладачі постійно залучали студентів до різноманітних психологічних проектів, досліджень, курсів та тренінгів аби на практиці мали змогу пізнати велич та могутність науки психології. Саме такий формат навчання допоміг мені визначити, яким психологом я хочу бути і де я хочу працювати. З першого курсу Мушкевич М. І., Мельник А. П., Федоренко Р. П. запросила нас бути асистентами проекту реабілітації учасників АТО та членів їх сімей, а Грицюк І. М. у дитячу психокорекційну групу. Високоякісні теоретичні навички ми поєднували з найрізноманітнішими базами практики, зокрема у психіатричній лікарні, реабілітаційному центрі, школах, коледжі. Поміж цим практикувалися у школі тренерської майстерності О. М. Хлівної та ораторській майстерності, навчали цього своїх молодших колег та школярів. Будучи президентом євро клубу «СВІТ», а згодом 5 років Головою Наукового товариства аспірантів та студентів факультету психології та соціології разом з Магдисюк Л. І., Дучимінською Т. І. організовували благодійні майстер-класи та розвивали співпрацю з військовим госпіталем, ДСНС у Волинській області, судом, поліцією, військовими частинами та іншими установами аби якомога ближче познайомитися з специфікою роботи психолога.
Проте найбільш захоплюючим та очікуваним для кожного магістра нашого факультету була можливість працювати при кафедрі у Психологічному консультативному центрі під керівництвом М. І. Мушкевич, де ми мали змогу не лише побачити як проходить консультація, а й спробувати себе у ролі психолога-консультанта під пильним керівництвом наставників.
Досвід роботи практичним психологом ЗДО, а згодом асистентом вчителя інклюзивного класу загальноосвітньої школи як найкраще дав змогу оцінити рівень знань та умінь. Адже робота з дітьми вимагає високого професіоналізму та підготовки, про що свідчать задоволені погляди моїх дітей, їхніх батьків та вчителів.
Я безмежно вдячна долі, що обрала саме цей факультет. За 6,5 років навчання мені пощастило навчатись у високо-кваліфікаційних викладачів, які з задоволення ділилися та діляться своїм досвідом, отримати фундаментальні професійні знання в галузі психології, які допомагають мені не лише у професійному житті. А кожне повернення на мій рідний факультет таке ж тепле та трепетне як повернення до свого батьківського дому.
Асистент вчителя інклюзивного класу, магістр, випускниця факультету психології, освітньої програми «Практична психологія (психологічне консультування та психотерапія)» 2021 року Тамара Бульчик



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Зустріч із відомими випускниками

Бінарні заняття