Наші студенти - волонтери

 Продовжую говорити про Україну та займатись громадською дипломатією

Цього разу мене запросили в Стокгольм на ранковий прямий ефір
національного шведського телебачення
SVT
Ефір розпочався о 6:30 ранку.
І це був насправді ДОБРИЙ ранок в товаристві професійних доброзичливих журналістів телеканалу)
Мене запитували друзі:
- Тобі не страшно говорити в прямому ефірі англійською про такі важкі речі??
- Ні, не страшно.
МЕНІ СТРАШНО ПРО НИХ МОВЧАТИ.
Кожна така бесіда дає мені відчуття контакту зі Світом... Якому хочеться подякувати за підтримку і водночас звертатись до Світу не втомлюватись від війни, а продовжувати оснащувати Україну всім необхідним для перемоги у війні з росією.
І я сердечно вдячна Швеції за її однозначну підтримку Україні!
До речі, після ефіру я замислилась...
Театр і телебачення - дуже різні формати.
В театрі ти бачиш наскільки заповнений зал з глядачами і їхні реакції, зокрема оплески дають тобі можливість відчути взаємодію та контакт.
А з телебаченням по-іншому...
Я ішла старим містом Стокгольму і несла із собою якийсь своєрідний незакритий гештальт - *а що там за камерою????*
Люди почули те, що я хотіла їм донести?
Як вони мене зрозуміли?
Що вони відчули?
Це принесе користь?
Я зупинилась поряд із вітриною магазину і розглядала картини, хоча думки мої були про інше...
Раптом до мене звернулась продавчиня шведка:
- Перепрошую. Це щойно Вас я бачила в ранковому ефірі SVT??
Я здивовано усміхнулась їй
- Так, це була я)
- Ви мене дуже розчулили! Я плакала!.
Дивлюсь на неї, а на її очах з'являються сльози, назустріч до яких за лічені секунди приєднуються і мої...
- Я щиро підтримую Україну! Які українці хоробрі! Україна переможе!
Ми з вами!
Сльози..
Невимовна радість!..
Я потиснула їй руку і обійняла..)
Гештальт закрився)
І я згадала про мистецтво маленьких кроків...
***
Так ось,
Слово має значення.
Мова має значення.
ВСЕ МАЄ ЗНАЧЕННЯ.
Кожен з нас важливий і має значення!
Вдячна Богу за маленькі ДІАЛОГИ в моєму житті...
Сподіваюся, що вони стануть частинкою чогось великого...

Галина Гарбарук - магістр ОПП "Практична психологія (психологічне консультування та психотерапія)"




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Зустріч із відомими випускниками

Бінарні заняття