Кафедра практичної психології та психодіагностики ВНУ імені Лесі Українки 

Волинський національний університет імені Лесі Українки

ПРАКТИЧНІ ПСИХОЛОГИ_ВИПУСКНИКИ
🎓
Я навчалася на практичного психолога ВНУ імені Лесі Українки з 2014 року на бакалавраті, та з 2022 року на магістратурі.
Роки навчання безперечно були одним з найприємніших етапів мого життя.
Кафедра практичної психології та психодіагностики поєднує у собі прекрасне професійне навчання та чудову атмосферу для розвитку та особистісного зростання.
Усі викладачі нe лише експерти, а й приємні, підтримуючі та турботливі люди.
Навчання завжди проходило в невимушеній атмосфері. Найкращим є те, що пари завжди мали практичний підхід, що допомогло мені не лише отмати знання та психологічний світогляд, але і отримати конкретні навички.
Дуже подобалася програма навчання, було безліч нових дисциплін, які було цікаво вивчати. Усі з задоволенням ходили на заняття, на яких викладачі ділилися не лише теоретичними знаннями а й власним практичним досвідом.
Дивовижним чином на кафедру приходять навчатися дуже приємні та доброзичливі люди, однодумці. Мені в свій час дуже сподобалося те, що студентство було для мене не лише процесом здобуття ступеню і фаху, а цілим середовищем, де можна було спілкуватися, веселитися та розвиватися.
Олена Неверович,
практичний психолог
Початкова школа імені Маріанна Реєвського в Бялих Блотах, Польща
магістр, випускниця факультету психології
освітньої програми "Практична психологія
(психологічне консультування та психотерапія)" 2022 року.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Зустріч із відомими випускниками

Бінарні заняття